петък, 29 юни 2007 г.

PR ПРИЗ 2007


Учебната PR агенция към Бургаски свободен университет с номинация за PR ПРИЗ 2007 на БДВО


Екип на учебната PR агенция към БСУ участва на финалното представяне в конкурса “ПР Приз 2007” – годишните награди на Българското дружество за връзки с обществеността /БДВО/ за изключителни постижения в сферата на пъблик рилейшънс.
Конкурсът се проведе съвместно с Асоциация ИМАГИНЕС. За седма поредна година Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) връчи своите награди PR Приз на специалисти в областта на връзките с обществеността (public relations – PR) в България.
Наградените за работата си през миналата година получиха своите отличия на официална церемония в сряда вечерта в клуб Tiffany в София.

Журито определи победителите в осем конкурсни категории, като бяха връчени и няколко специални награди. Отличия „PR легенда“ получиха Нери Терзиева, шеф на PR отдела на Овергаз, и Диана Дамянова, основател на агенция D&D. За втора поредна година бе наградена кампанията на All Channels Communication „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата”, като статуетката бе връчена в категория „Корпоративна PR кампания“, а за най-добра обществено значима PR кампания бе призната тази на ABC Design and Communication „300 бебета повече“.
Според журито All Channels са се справили най-добре и при социално-отговорните кампании на организации от нестопанския сектор с „Национална кампания за превенция на трафика на хора в България”, реализирана за Кеър България. За вътрешноорганизационен PR бяха наградени AMI Communications заради кампанията „На светло“ в ЧЕЗ Груп България, а V+O Communication България спечелиха признание за лансиране на нов продукт (маргарин на Белла). При промотирането на вече съществуващ продукт през миналата година най-силни са били от Publicis Consultants ׀ MARC с кампанията за Крафт Фуудс „Milka Land“.

PR събитието на 2006 стана кампанията „Първа частна поща“, организирано от New Moment за T-Post. В същата категория беше номинирана и PR Academy с проекта си: "Прати Целувка в Космоса". Български лекарски съюз получи признание за кризисен PR с кампанията „Срещу кризата в здравето“. Извън конкурсните категории беше връчена и награда от Българската международна бизнес асоциация на V+O Communication заради кампанията „Обади се, като стигнеш!“, поръчана от Еко-Елда България.

Откритото представяне на кампании от седмия конкурс за постижения в сферата на пъблик рилейшънс, което се състоя на 22 април в зала "Арена" на хотел "Арена ди Сердика" – премина с множество вълнуващи моменти за младите ПР специалисти. Екип на учебната агенция представи достойно проекта “Прати целувка в космоса”, събитие организирано за Бургаски свободен университет по случай деня на влюбените – 14 февруари.

Участниците в конкурса тази година са оценявани от авторитетно жури, в състава на което са включени български и чуждестранни PR специалисти. Сред членовете на журито от българска страна са: Асен Асенов (Председател на БДВО), Нери Терзиева (Овергаз Инк.), Ива Тодорова (Allianz Bulgaria), Димитър Найденов (ФЖМК), проф. Христо Кафтанджиев (ФЖМК); Асен Григоров (БНТ), Николай Янчовичин (БГ Радио); Елена Кръстева (Софарма), Елена Вълчева (Янев и Янев), Юлиана Тончева (НАП); Петя Джонева (Кока Кола ХБК България); Христо Петков (Инвестор БГ) и др. Чуждестранни членове на журито са: проф. Тони Мийхан, Великобритания и Томас Ахелис, Германия.

Общият брой на категориите в конкурса е седемнадесет. Тази година конкурсът предложи девет нови категории за участие, като предизвикателство за кандидатите. Това са: Кризисен PR, PR кампания в сектор Финанси и връзки с инвеститори, PR кампания в сектор Информационни и телекомуникационни технологии; PR кампания в сектор Туризъм и свободно време; Включват се също три специални конкурсни категории – за най-добри PR агенция, вътрешен PR екип, PR студент.

Въпреки че тази година за първи път се предлага специална награда за PR студент, учебната PR агенция избра да се бори директно с професионалистите.

Няма коментари: